xylo Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Vart får man secret power? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Om du menar Ruby/Sapphire så får man den inte så långt ifrån den där öknen,man får den av en gubbe som står vid ett träd där man kan göra en hemlig bas! ;) Och om du menarFire red/Leef green så tror jag inte att man kan få den,om man inte byter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 han måste ju mena ruby, det r ju bara där secret base finns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 eller så visste han inte att dom inte finns på Leef green och Fire red! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 För det första så vet jag att det inte finns i FR och LG och jag har har den på min sparning men min kompis börja om och då hade jag glömt bort hur man fick den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 OK,jag förstår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Alla TM är likadana på R/S som på FR/LG. Alltså finns Secret Power där.På FR/LG alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Ja,den kanske finns om man byter från Ruby/Sapphire(Kanske Ermelad) men jag tror inte att man kan hitta den på leef green/fire red! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Ja,den kanske finns om man byter från Ruby/Sapphire(Kanske Ermelad) men jag tror inte att man kan hitta den på leef green/fire red! FM sa ju nyss att den finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Jag har iallafall inte hittat den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton999 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 För det första så vet jag att det inte finns i FR och LG och jag har har den på min sparning men min kompis börja om och då hade jag glömt bort hur man fick den! Jag hitade den på Fire Red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg