Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Började om mitt sapphire, men var det bra att jag tog Torchick.. För det är väll Team Aqua man möter i Sapphire? Har för mig att jag mött både Aqua och Magma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 det är Team Aqua som man möter och det var ett bra val att börja med Torchic, för han är bra att ha i ligan.(Klarade ligan med min Blaziken på level 100 helt själv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 ok Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 JAG TYCKER SCEPTILE :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Sceptile är den bästa tycker jag. Torchic lär sig inga bra attaker förutom sky uppercut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Om man inte utvecklar Torchic kan han lära sig Flamethrower på lv 59 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 (redigerat) ja just det det kommer jag i håg Redigerat 21 Augusti 2005 av renv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Det kvittar vilken man tar..beror på tränaren hur bra pokemonen blir.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 jag har blaze kick fire punch slash och ember.. ember blir nästa attack att byta ut om inte den nya är dåligare än ember och bättre än slash så byter jag mot slash istället.. men det är bra att ha en normal attack.. eller asså slash för om man möter en pokemon som det tar typ 1hp med fire attacker.. då kan man göra slash istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag tränade upp Torchick,och jag tror den lärde sig Flamethrower i 50 typ...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Jag brukar alltid ta Mudkip från början, den är så söt det är därför :P Men Swampert är väll bra i strid eller? Han är ganska stark har jag för mig :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Jag brukar alltid ta Mudkip från början, den är så söt det är därför :P Men Swampert är väll bra i strid eller? Han är ganska stark har jag för mig :meddum: Alla säger att han suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg