Queen Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Jag brukar alltid ta Mudkip från början, den är så söt det är därför :P Men Swampert är väll bra i strid eller? Han är ganska stark har jag för mig :meddum: Suger!? Han är väll bra? Har hafft honom innan! Klarade ligan med honom :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Ja,men Blaziken är bättre.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 mudkip är bäst av dom första utveclingarna, grovly av dom andra och blaziken av dom tredje Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Jag har nästan alltid tagit Mudkip :lol: Bara för att han är söt inte för styrkan hehe.. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 (redigerat) Ja,men Blaziken är bättre.... Så fel ni har... Mudkip är den bästa av dom i alla utvecklingar. Här är dom gym han är supereffektiv på: 1:a gym 2:a gym 3:e gym 4:e gym 6:e gym (Om man lär den Ice Beam) 7:e gym Och så är han skitbra i ligan. Här är dom gym Blaziken är supereffektiv på: 2:a gym 3:e gym 6:e gym Och så är han sådär i ligan. Alltså måste ju Mudkip>Marshtomp>Swampert vara bättre än Torchick>Combusken>Blaziken. Redigerat 26 Augusti 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Jepp! Swampert suger inte alls, han är asbra på nästan alla gym! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Alla i min klass säger att treecko är den bästa,men....TORCHICK ÄGER FETT!!!!!!!!(Dom anra är inte dåliga,men inte lika bra som torchick) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Alla i min klass säger att treecko är den bästa,men....TORCHICK ÄGER FETT!!!!!!!!(Dom anra är inte dåliga,men inte lika bra som torchick) :gitarr: Jag tycker Mudkip äger!! :P Han är ju bra och ha om man har Ruby då möter man ju team magma! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg