Hoppa till innehåll

"mirage Island"!

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Vad finns på "Mirage Island"? Har alltid trott "Lati@s" finns där, men så hade jag fel, dom finns på "Southern Island". Jag har hört ryckten om att man kan möta Baby Pokémon på "Mirage Island", är dom sanna?

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Visst är "Mirage Island" ön som försvinner i dimman?

Skrivet

Det står en gammal gubbe i ett av husen på pacificlog town och tittar ut i ett fönster, om nån av dina pokemons ID nr matchar mirage island (elr vad man nu ska säga) så säger gubben att han kan se mirage island (extremt ovanligt) annars säger han bara: "i can´t see mirage island today"

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Hmm, det har hänt en gång att han sa att han såg ön, men trodde inte det var så märkvärdigt.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Och sen startade du om? :blink:

Det var riktigt dumt.

Gäst Wish_Maker
Skrivet

men jag visste inte vad det var, och det var typ första gången jag snacka med han. :P och vad ändras om jag startar om.. + att min tid hade typ stannat.. inget hände på skit länge.. typ ingen ny dag och sånt.. hade spelat i typ 250timmar, min polare har spelat 500 timmar på sitt pokemon spel.. vet inte vilket och sen har han spelat typ 300-200 på hans andra.. han har typ 4 pokemon spel

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Vad som ändras?Jo,ID nummret ändras och det är den som man måste ha för att man ska kunna komma till Mirage Island!

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Vad som ändras?Jo,ID nummret ändras och det är den som man måste ha för att man ska kunna komma till Mirage Island!

oj :P men asså menar du att det var bara 1 av mina pokemon som hade rätt id och jag hade inte testat med att försöka med alla pokemon... men asså kanske har tur nästa gång också :P

• Skapa ny...