Hoppa till innehåll

Colin McRae 4


everklint
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
Gäst Pikabanga
Varför är det så svårt att klara sig utan fusk igentligen??? Jag fuskar nästan aldrig

 

Det kan vara kul att fuska ibland. Få lite extra spelare och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är det så svårt att klara sig utan fusk igentligen??? Jag fuskar nästan aldrig

 

Kan vara för att du inte verkar ha nått liv utan sitter framför din dator eller ditt j*vla tv-spel eller va f*n de nu är jämt..

Vi andra normala har kanske inte tid till att klara av allting utan vi lägger förmodligen tiden på viktigare saker än du värkar de som..

Bara för att du kanske är ett underbarn på datorer och tv-spel behöver inte vi andra vara de.. fast de kanske bara är snack.. vem vet.. du kanske är totalt värdelös på allt du gör och därför måste hålla på och tracka ner på alla som behöver lite hjälp!

 

Slå släpp sargen och kom in match för h*lvete!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är det så svårt att klara sig utan fusk igentligen??? Jag fuskar nästan aldrig

Jag vet, det e ganska tråkigt att fuske , det blir helt änkelt bara FÖR lätt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är det så svårt att klara sig utan fusk igentligen??? Jag fuskar nästan aldrig

 

Kan vara för att du inte verkar ha nått liv utan sitter framför din dator eller ditt j*vla tv-spel eller va f*n de nu är jämt..

Vi andra normala har kanske inte tid till att klara av allting utan vi lägger förmodligen tiden på viktigare saker än du värkar de som..

Bara för att du kanske är ett underbarn på datorer och tv-spel behöver inte vi andra vara de.. fast de kanske bara är snack.. vem vet.. du kanske är totalt värdelös på allt du gör och därför måste hålla på och tracka ner på alla som behöver lite hjälp!

 

Slå släpp sargen och kom in match för h*lvete!

Jamen sluta gnäll!!! Bara för att jag tycker att man ska kämpa istället för att bara fuska ska du inte komma och klaga. Underbarn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...