Putside Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Rubriken säger allt . Nåt av det värsta är ju om man tror att en person vinkar åt en och man vinkar tillbaks och hon ser det och så visar det sej att de är en annan som står bakom en. -*Pinsamt!*- :visslar: Citera
pollenallergi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Du har inte varit med om mycket om det där är det värsta du kan komma på ;D Citera
Gäst The heroin Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Känner ett tvillingpar och gillar den ena bättre än den andra som jag inte brukar prata med. En gång ringde jag till dem och den andra svarade och hon lät precis som hennes syster så jag babblade allt möjligt i flera minuter innan hon försiktigt avbröt mig och påminde mig att hon inte var den jag trodde var. Det var inte den värsta, har varit med många dummare och pinsammare saker Citera
Bajen_jmp Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Gjort massa dumma grejer på fyllan, vaknat på roliga ställen. Snackat med tjejer och gjort bort sej. Det finns mycket pinsamt ja gjort. Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 Jag måste bara beröma detta forum,för det e mycket snyggare än det gammla! Mer funktioner,mm Detta kanske räknas som ett onödigt inlägg,ta bara bort det då :wink: Det pinsamaste jag gjort var att jag dansade för stora killar i 16 års åldern.När jag var liten alltså,och dom var danskar.Men!Det positiva i det är att jag tjänade 400 danska kronor nåt. Citera
K.K. Slayer Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 Bli medlem på fuska.se, det mest omogna forumet på nätet. Citera
Mikael Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 Bli medlem på fuska.se, det mest omogna forumet på nätet. Ha ha, jag måste nästan hålla med... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.