Gäst Johan3043 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Hejsan jag har en maffia som heter Maffia DragonFire (MDF) Om du kanske vill bli medlem ;) Säg här om du vill bli medlem så frågar jag er om ni vill bli kompisar med mig på habbo. jag heter Salt-Popcorn . Komihåg om ni vill bli med och jag frågar om du vill bli min kompis så godtjänn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 ja vill bli med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 vad gör man egentligen när man är i en maffia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 bra fråga.. vad gör man? när jag spelade Habbo var jag med i ett team som hette Maffia Dollar som inte gjorde nåt Piss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Man bara pratar och träffar kompisar och sont....... Fast dte e eendast hc som får va med där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 och vad är HC????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Habbo Club,kom gärna till mitt fik också,det heter Café Max.Sök på Maxweel och klick på namnet.Man måste donna för att få jobb :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) Habbo är ett spel som lurar av ungdomar på massa pengar. Annars så ska du veta att Maffior går runt och rånar poliser och ropar "Pang pang!", precis som poliserna. Alltså leker båda en liknande Cowboy lek som kunde lekas av 5 åringar. Men nu är det äldre som gör det på internet, så nu vet du vad en maffia gör... Ses den ökände "Salt-popcorn" Redigerat 14 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) Liksom på min maffai så skuter vi ej eller nott vi bara pratar opch träffar nya kompisar och har kul :) Redigerat 14 September 2005 av Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Men maffias gör inte sånt -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Då är det mer en "kompis klubb" eller en klubb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.