neVah Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 just nu menade dem bf2... men ja har 8mbit/s så d går bra... men behöer en bra dator med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 sorry för dubbelinlägg, men funkar detta grafikkortet bra?? Grafikkort GameFX POWERCOLOR 9250 128MB 64Bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) Fatosh, fel. Man kan ha 56kbps och spela GW ;) (om ni pratar om det) Och de funkar nog med 0,25mbit. Jag såg själv i eagames att 2 mb s minst behövs för att det inte ska lagga på low, Men det kan gå med 25 mb fast då behöver man bra processor och hårddisk. quaked, Asså det spelar inte roll om det t.ex är powercolor eller club3d eller så, Dem är lika bra, Fast det enda som skiljer är kylningen, Och vill man ha ett grafikkort som man ska klocka så behöver man en bra kylning. Redigerat 4 September 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 VI SKA NOG SKAFFA 8-BIT MEN DET DRÖJER MIN FARSA ÄR SÅL SÅ JAG MÅSTE TJATA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Fatosh, fel. Man kan ha 56kbps och spela GW ;) (om ni pratar om det) Och de funkar nog med 0,25mbit. Men.. det va ju nån som sa nåt om nån pixel shader 1.4 lr nåt sånt... funkar den till det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Ja det funkar, Fast det skiljer ej på tillverkare med pixel shader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Men för tusan, jag förstår om du inte tänker lägga så mycke pengar, men om du ska köpa ett 9250 kan du knappast köra bf2 o ha vettig fps.. t o m på low inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jo på low kommer det gå, Det kommer lagga lite pga: Mbram&Internet. Alla som har under 2 mb s borde byta till t.ex 10 mb s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 (redigerat) Fast det kommer lagga. Redigerat 5 September 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Cs kräver f*n inte 0,5mbit >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Och jag spelade Guildwars på 0,5mbit = inge lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 kan någon hitta en bra dator som passar till de här spelen för mindre än 7000 då? begagnad spelar ingen roll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.