r5ewgythijasr Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Och min polare sitter emd ett gf4 kort o spelar guildwars, lägsta texturer iofs, men högt allt annat typ, men de laggar lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 geforce4 har jag just nu... så ja kan spela guild wars... men ja behöver en bra dator för mindre än 7000 som ja kan spela bf2 på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 quaked_ess: Det du behöver för att spela på absolut minimum är 512 mb ram GeForce 4 (det FINNS en fix som gör att det går att spela med gf4) 2GHz P4 eller Athlon 2000+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 haha just nu har jag 1.2 ghz så d går inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 1ghz rekomenderat för GW iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 har beställt 24-mbits nu ska köpa bf 2 immorgon hoppas det finkar ett radeon 9800 pro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.