forum Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) vilka olika märken finns det på cross moppar ?????? och vilken är bäst ? :student: :student: och som är eu moppe Redigerat 20 Augusti 2005 av forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Det finns: Derbi, Rieju, Peugeot, MH, HM, Yamaha, Honda, Beta osv... Mina favoriter är: Beta, Honda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 vet du nån hemsida till nån försäljare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Nej, kan bara sidor med reservdelar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Honda och Toyota är bäst Sök på blocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 har redan kollat på blocket. men tack i alla fall. vad har ni för några då ? om ni har nån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 glömde skriva att det skulle vara för eu moppe. och hur svåra är frågorna på provet ? om nån vet kan ni väll skriva ett ex empel jätte tack sam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Honda och Toyota är bäst Sök på blocket Toyota gör väl inga mopeder.. <_< Många har sagt till mig att frågorna till EU-körkortet är ganska lätta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Rieju e ett bra märke min brorsa har en sånn han har en Rieju Drac Sport edition -04´ Ett ställe som säljer dem flesta märken både begangnat och nytt är http://www.jwf-racing.com jag tror det var så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 länken funka ej.. min favorit är Beta och Derbi, jag tycker att de är snygga och går fint :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Jag tycker att BETA RR ENDURO är den snyggaste cross-moppen... Men den kostar 27.000 :- nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 yamaha är ju bäst. jag har en DT R 04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.