Hoppa till innehåll

Moppe ?+

forum

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hehe, jo då, det gör de, men jag kan hålla med dig om att de äldre mopederna håller bättre, och det är med klass att köra runt på en sån :D

Självklart... Kvinnorna bara suktar längs väggarna då man glider stiligt förbi. Inget att undgå, dock att man inte för skjutsa någon på en 30 moppe då. Det är ett litet problem. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och det är då värt att betala 26000:- för att tjejerna ska kolla åt dit håll?

Och de nya mopederna låter ju ingenting, det är ju ljudet som är viktigast... Man får inte skjutsa folk som inte har hjälm, HAH! Brukar du alltid ha en extra hjälm med dig eller? :P

Förresten så går de flesta puchar 50km/h orginal(Iaf min)

Redigerat av LuddE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, köp en cross då.. De är ju tom billigare...

Nya, otrimmade, moppar låter typ ingenting.. Puchar låter så jäkla skönt.(Och jag har pratat med många som har köpt nya moppar för 26k som inte VÅGAR trimma sina för att t.ex polisen ska komma, eller dem ska slitas ut... osv)

Och nya moppar vågar man ju typ inte mecka med.. Man lämnar bara in dem på en jäkla verkstad om det är nåt fel, vad är det för kul med det!??, äldre moppar kan man ju mecka hur mycket som helst med...

Jag har en puch dakota å den är trimmad så in åt h*lvete.Jag förstår mig inte på dom som ens tar eu kortet,man tar ett körkort för en moppe å sen använder man den typ 1 år.Alla mina polare som har eu moppar har skitit i kortet å trimmat mopparna.Om nu snuten skulle komma så sticker man juh ifrån dom hur lätt som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skönt att ha några med sig på denna sida av fältet ^.^

Låt oss starta en orginisation. Ha fula franska kläder och fransk engelsk brytning. Låter alldeles bra, inte sant?

Nej men man lär sig mer om man har en äldre moped. Man lär sig grunderna om Mopeder/Motorcyklar så att senare i livet kan man kanske vara en Freak på sådant och ha ett flertal i sitt garage.

Men istället för att ta EU kort ska man istället ta lätt MC kort istället. Då får man ju köra lätt mc och det är mycket bättre än EU kort. Slösa pengar på sådant är väl ändå dumt, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och det är då värt att betala 26000:- för att tjejerna ska kolla åt dit håll?

Och de nya mopederna låter ju ingenting, det är ju ljudet som är viktigast... Man får inte skjutsa folk som inte har hjälm, HAH! Brukar du alltid ha en extra hjälm med dig eller?  :P

Förresten så går de flesta puchar 50km/h orginal(Iaf min)

26000 kr knappast troligt jag fick min för 17000 och det är en 05 så vad pratar du för skit. och på dom vanliga mopparana så får man ju ej skjutsa eller ?. och dom flesta eu-moppparna är gjorda för att man ska kunna sätta in en 125 kubiks motor det är ej 30 mopparna. så det är rätt dumt att först köpa en mopppe runt 10000 och sen köpa en för 50 eller vad dom nu kostar. :evil: :evil: :evil: :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Forum(wtf!?): 2 i min klass har köpt sina eu mopeder för 25-26k , men du har ju köpt din begagnad... Det är faktiskt lite skillnad... Och det visar ju bara hur snabbt de sjunker i värde..

Och har du ens en aning om att du förstör din moped när du trimmar den? För du verkar ju inte veta hur man trimmar ''rätt''...

Aja , men jag orkar inte bry mig om alla som vägrar att fatta att 15k+ för en moped är DYRT!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Forum(wtf!?): 2 i min klass har köpt sina eu mopeder för 25-26k , men du har ju köpt din begagnad... Det är faktiskt lite skillnad... Och det visar ju bara hur snabbt de sjunker i värde..

Och har du ens en aning om att du förstör din moped när du trimmar den? För du verkar ju inte veta hur man trimmar ''rätt''...

Aja , men jag orkar inte bry mig om alla som vägrar att fatta att 15k+ för en moped är DYRT!

har jag ens sakt att jag ska trimma den ?. om man köper den av första bästa försäljare kanske men om man åker runt å ringer lite å känner en del som säljer moppeder så kostar dom 17000. men strunt i det :D :D . jag har en fråga hur många har åkt fast här ?? Redigerat av forum
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...