zigma Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 hur ska jag göra för att döda (master semor eller vad han heter)hur ska jag göra för att döda han i templet, ge mig tips på hur jag ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 ´du ska använda helst nul-spells så att du inte blir lätt skadad och du ska stjäla från hans medhjälpares hi-potions så att dom inte kan göra auto-potion. och när han tar fram anima så ta fram din nye eaon och attakera han fast när du har lite liv så gör blizzera på dig själv då blir du helad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 13 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 ´du ska använda helst nul-spells så att du inte blir lätt skadad och du ska stjäla från hans medhjälpares hi-potions så att dom inte kan göra auto-potion. och när han tar fram anima så ta fram din nye eaon och attakera han fast när du har lite liv så gör blizzera på dig själv då blir du helad.tack man jag har har redan klarat den jag klarade den igår jag hittade en sida där de står hur jag ska göra för att klara bossar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg