dark bäver Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Är det någon som vet hur man får ut den lille följeslagaren från forest heaven ur fängelset vid den stora stenen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) Är det någon som vet hur man får ut den lille följeslagaren från forest heaven ur fängelset vid den stora stenen? Sikta din Hookshot mot stenens panna och skjut dig dit när du har Iron Boots på dig... Du får Hook Shot längst nere....Är själv typ på samma ställe... bara lite längre fram... Redigerat 20 Augusti 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 vet ni nån guide över tower of gods PS den ska vara på svenska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Det finns väldigt få Zelda guider på svenska. Jag har en svensk guide till OOT! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 vet ni nån guide över tower of gods PS den ska vara på svenska! Fråga om stället du är på istället... Jag kan det utantill.... När man är där för första gången iaf.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 vet ni nån guide över tower of gods PS den ska vara på svenska! jag är där för första gången! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Jag kan nog okså hjälpa! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg