Shadowbeing Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) Hej på er. Jag undrar hur man dödar bossen, jag har fått Game Over över 5 gånger nu. :cool: Redigerat 20 Augusti 2005 av Petey Piranha
Gäst Skellington Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Du ska skuta hookshot på hans tunga, och sen slå på den
Shadowbeing Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Du ska skuta hookshot på hans tunga, och sen slå på den Man får inget sånt där gult runtomkring när man siktar på tungan, och ingenting händer när man skjuter iväg hookshotet heller, men jag ske prova en gång till.... Anade själv att Hookshot var inblandad...
Gäst Skellington Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Du ska skjuta på tungan när han har grävt ner sig och bara sticker upp huvudet
Shadowbeing Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Du ska skjuta på tungan när han har grävt ner sig och bara sticker upp huvudet Jo, jag förstog det... Han är ju ändå så nergrävd hela tiden.. så jag har inget val... Och det är en gul pil på tungan... :gitarr:
Shadowbeing Skrivet 21 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 Han e lätt Är det därför man blir skadad så mycket när man nuddar honom?
the jedi Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 Han är lätt när man vet hur man besegrar honom!
xylo Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 (redigerat) Han är lätt när man vet hur man besegrar honom! Den enklaste bossen är spöket i makar templet:P Den är bara skoj. Det är själva templet som är jobbigt! Vindtemplet är det enklaste att gå igenom tycker jag (jag räknar inte med dom 4 första templen) EDIT: JAg tror jag blandade ihop templena med fel bossar:P Var länge sen jag spelade det :D Redigerat 21 Augusti 2005 av xylo
Shadowbeing Skrivet 21 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 Bossarna är ju jätteenkla... Det är ju som sagt bara lista ut hur man spöar dem... Det är så klurigt.. Ja, Earth Temple var riktigt klurigt faktiskt... Det var en av dem få bossarna jag förstod hur man skulle spöa... Aja, håller på att leta Triforce Kartor nu... Har hittat karta 1 och 7.
Gäst Skellington Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 Har klrarat spelet för längesen! :) Me too. Det var länge sen man klarade ut spelet
Rekommendera inlägg