Hoppa till innehåll

Zelda: The Wind Waker


Shadowbeing

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx

Aja, fråga inte ut mig om sånt nu... Spelar ju inte lika länge varje dag precis...

 

Nån som vet vart man hittar Triforce Chart i Private Oasis...?  Har bara den och den på skeppet kvar nu,,

 

Private oasis:

Du ska först fixa allating med busungarna på windfall.

snacka med läraren

snacka me dungarna osv. tills dess de vill utmana dig i kurtragömma.

spöa dem i det.

de finns:

1. bakom stenen där "elvis" står

2.bakom bombshopen

3.i ett träd där en fattig man står.Rulltackla trädet.

4.Om man har kommit ut från dörren där man skjuter bläckfiskar (sänka skepp) ska man gå fram till muren som omger övre delen av staden och gå ut genom en av öppningarna.

ta vänster och bara gå längsmed muren tills du hittar en unge bakom en buske.

 

när du hittat alla ungarna ska du prata lärtaren sedan med ungarna.

Nu vill dde ge en joy pendant till läraren.

Spring ner till bombshoppen och tackla trädet som står brevid.

ner faller en joy pendant.

OBS! man måste tackla trädet, det går alltså inte att ta en av de joypendants man redan har.

ge den till läraren.

 

ge 20 joy pendants till läraren.

 

hon ger dig cabana deed då.

 

åk till private oasis och visa cabana deed för dörren.

när du kommer in tar du fram grappling hook och siktar upp i taket.

 

eldde försvinner och du springer ner i brasan.

 

klara labyrinten och ta kartan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, fråga inte ut mig om sånt nu... Spelar ju inte lika länge varje dag precis...

 

Nån som vet vart man hittar Triforce Chart i Private Oasis...?  Har bara den och den på skeppet kvar nu,,

 

Ah, tack ska du ha.... Jag klarade av kurra gömman för 2 månader sedan.. ;)... Joy pendants lär jag ha ett 50-tal av...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med, dom är skitdryga. Har inte hittat en guide än, men vet nu vad man får om man klarar alla 16 pussel (finns så många totalt). Man får 50 Rupees för varje pussel och när man klarat det sista får man 200 Rupees. Så det är lite smått värdelöst.

 

Återkommer om jag hittar en guide.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med, dom är skitdryga. Har inte hittat en guide än, men vet nu vad man får om man klarar alla 16 pussel (finns så många totalt). Man får 50 Rupees för varje pussel och när man klarat det sista får man 200 Rupees. Så det är lite smått värdelöst.

 

Återkommer om jag hittar en guide.

 

Är det inte en Triforce Chart man ska få där? Den ska ju finnas på Private Oasis... :rambo:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Aja, fråga inte ut mig om sånt nu... Spelar ju inte lika länge varje dag precis...

 

Nån som vet vart man hittar Triforce Chart i Private Oasis...?  Har bara den och den på skeppet kvar nu,,

 

Men man vet ju aldrig.

Hade vart litte spammigt att bara skriva "ta cabana deed och gå in i huset".

Eftersom vi skulle behövt köra en massa motfrågor då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, fråga inte ut mig om sånt nu... Spelar ju inte lika länge varje dag precis...

 

Nån som vet vart man hittar Triforce Chart i Private Oasis...?  Har bara den och den på skeppet kvar nu,,

 

Jo, det hade det iofs... Fast du kunde sagt att jag skulle ge läraren 20 Joy Pendants... Behöver inte vara MVG-kvalite´på allt... Aja, vet du vart Triforcekartan är i Private Oasis?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...