FuskFreddie Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 The beatles är bra :P men tycker inte dom är dom bästa men du sa aldrig att man skulle säga vilka man tycker är bäst plus att jag inte vet vilka jag tycker är bäst :P Beatles 4ever!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Tycker att Good charlotte är as bra, och Elton John, sen finns det vissa låtar jag tycker är bra som andra gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Elton John är homosexuell va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Elton John är homosexuell va? ja det tror jag att han är, fast för mig så spelar det ingen roll om man är homosexuell eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 så det gör inget om alla dina kompisar e det o inte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 f*n, har ni fördomar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 så det gör inget om alla dina kompisar e det o inte du? nej, har du något imot en mäniska som är homosexuel???, bara så ni vet så är jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Dag Vag, the rasmus, Five, tower of power och blues brothers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Elton John är homosexuell va? ja det kanske han är men det hör inte till ämnet han är ändå bra på att spela och sjunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 mina är sean paul och linkin park och outlandish och till slutligen outkast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag glömde ju att skriva till Papa Roach och Good Charlotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.