rickii Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 (redigerat) Var finns det ett bra ställe att chippa Xboxet + få inlagt massor av spel i HBG?? Redigerat 22 Augusti 2005 av rickii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Är det lagligt? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Ja det är DET!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Men vad är bra med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Det är LAGLIGT att chippa xboxen men det är desvärre inte det att lägga in spel på hårdisken. Och när man chippar sin xbox kan man göra mkt mer saker med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Det är LAGLIGT att chippa xboxen men det är desvärre inte det att lägga in spel på hårdisken. Och när man chippar sin xbox kan man göra mkt mer saker med den. TEX? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 (redigerat) man kan see på Fler-filmformat, Mer information om sin XBOX, Låsa upp/låsa HDD, m.m men en sak jag tycker om när man kan göra med vissa Chipp...det är att man kan göra sin "Flubber" blå och "Xbox loggan" Blå EDiT: Var finns det ett bra ställe att chippa Xboxet + få inlagt massor av spel i HBG?? Ja Chippde mitt XBOX i Örebro ;) Han som Chippar där har tillochmed blivit portad ifrån alla HiFi-butiker i Örebro! här e en länk till butikenChipper.SE ja chippade mitt XBOX med Xecuter 3...ett bra chipp Redigerat 27 Augusti 2005 av fillekille91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 (redigerat) Opps jag råkade visst dubbelposta -_- Redigerat 27 Augusti 2005 av fillekille91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A4L Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 De är inte olagligt att chippa xboxar.Men det är olagligt att flasha chippen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 De är inte olagligt att chippa xboxar.Men det är olagligt att flasha chippen. Vad menar du med att flasha chippen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 ham menar att lägga in olaglig BIOS /Flasga = Uppgradera och det man uppgraderar är BIOS:et Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg