Supermario89 Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 han var jude det vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Han var dålig i matte när han gick i skolan och utan honom hade vi inte haft någon gps! Det vet jag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Han gav hälften (eller allt?) nobelprispengar till hans före detta fru samt deras son (och kanske dotter?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 http://sv.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein Här finns allt viktigt du behöver veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 (redigerat) :kung: Albert Einstein bodde i Hamburg och var jude. Han var mycket smart. Han var mycket bra i matte och kemi och fysik. Han försökte räkna ut kvantum fysiken.. Han var på rätt väg, men misslyckades.. Än idag försöker man räkna ut kvantum fysiken. Han hadde något så kallat Arbergers syndrom. (Jag vet inte var Asbergers syndrom är) Av detta borde di ialafall få VG av. :kung: Redigerat 29 September 2005 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Han hade dyslexi (stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 jagvet att han uppfann atom-bomben!:medival: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 jag vet bara att han uppfann atom-bomben :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 LÄS MEDDELANDET HÄR NERE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 FAAAAAN! misslykades igen. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.