thunder_man Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 vart möter man team magma och väcker groudon :huh: :huh: :huh:
xylo Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 När du har klarat mt. pyre så ska du dra till berget man åker med lift upp till och sen går du ner och då kommer en ingång öppnas :P
Raffed Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Skrivet 26 Augusti 2005 man möter team magma under vattnet i en grotta,när man har klarat ledaren väcker han groudon!Sen så finns han i den där staden med SISTA gymmet!(jag har dock glömt vad staden hette)
Link the legend Skrivet 2 September 2005 Rapport Skrivet 2 September 2005 man möter team magma under vattnet i en grotta,när man har klarat ledaren väcker han groudon!Sen så finns han i den där staden med SISTA gymmet!(jag har dock glömt vad staden hette) sotopolis city...
Gäst Beldur Skrivet 6 September 2005 Rapport Skrivet 6 September 2005 (redigerat) Mjo men först va det nån stad det va väl Sotopolis city... Man ska ta dive där och sen ser du u-båten sen kom jag inte riktigt ihåg... Kolla på www.fuska.se ;) . OT:Och nu blev man Über fuskare då...! :gitarr: Redigerat 6 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Rekommendera inlägg