MapleMan Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 jag har spelat habbo inte länge men vill gärna ha mer kompis och jag har lite möbel :( adda mig jag heter mapleman2 och om ni har mycke möbel så plz kan ni ge mig lite möbel :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Är habbo ett gatu hotel som man tigger saker, Eller ska man bli rik själv. Ojjj jag glömde att jag visste svaret, Bli rik själv !!!!!!!!!!! Jag heter själv maffia-124 och har vart hc i 16 månader och är ganska rik (Stolt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jag heter Maxweel och äger ett rätt så rik.Mina kompisar eller "brorsor" lägger ut möbler i mitt rum eftersom vi alla äger den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_GTA_Dude Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 :angry: Hatar dom j*vla hycklarna! :angry: Jag har vart Hc i 5mån & dom tog rubbet på över 100 möbler! AHHHHH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 omfg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.