Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 Ok,omoget forum? Det är coolt. Ta era näbbiga kommentarer och sätt in dom på reklam istället....
K.K. Slayer Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 och då är ni här därför att ?? Ibland har man tråkigt och då kan man kolla på era otroligt dåliga inlägg.
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Skrivet 22 Augusti 2005 Jag?Otroligt dåliga inlägg?Detta är skrattretande.....
K.K. Slayer Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 Jag?Otroligt dåliga inlägg?Detta är skrattretande..... Och var skrev jag att du gjorde otroligt dåliga inlägg??Du läser ju inte änns inläggen, det är skrattretande.
Gäst Wish_Maker Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 (redigerat) du sa Era!... då är det ju alla dom i denna tråd... EDIT, AIGHT?: JAG HAR CAPS JAG VET MEN JAG ORKAR INTE TA BORT JAG ÄR OMOGEN!!! så alltså är hela detta forum.fuska.se omoget, och alla i det, du också? + att jag sett dig skriva typ flera gånger på forum.fuska.se och du säger att det är det mest omogna forum på nätet.. vad gör du här om du är "mogen". Redigerat 23 Augusti 2005 av Wish_Maker
Guggo Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 jg har en enkel lösning för dem som inte gillar fuska.se : var inte här då
Gäst Wish_Maker Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 TOPICEN NU!!!!! OCH INGA UNDANTAG... ELLER JO DETTA MEN INGA MER!!!!! (JAK E OMOGEN NU!!!)
K.K. Slayer Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 jag sett dig skriva typ flera gånger på forum.fuska.se och du säger att det är det mest omogna forum på nätet.. vad gör du här om du är "mogen". Faktiskt så var det här första gången jag skrev det, försöker du hitta på lögner om mej, eller??
pollenallergi Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Skrivet 23 Augusti 2005 Kvalitésinlägg det här med :rolleyes:
Rekommendera inlägg