Rammstein_lover Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Skrivet 24 Augusti 2005 ok e det bara jag som märker att farcry fusken inte funkar???? <_< Citera
zlatan Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 ok e det bara jag som märker att farcry fusken inte funkar???? <_< jag också. men om du har v.1 så kan du ladda ner en trainer. då får du oändligt med ammo o odödlig (fast inte om du hoppar ner för ett berg eller liknande) Citera
_storm_storm_ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Skrivet 20 Mars 2006 ;) kan duskicka över fusken över msn?? adda mig [email protected]älla Citera
Gäst newnameguy Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Skrivet 21 Mars 2006 Finns trainers, sök på google... du kommer att hitta MASSOR! Citera
Master X-X Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 för mig funkar far cry fusken jättebra med odödlighet och allting kolla det fusket som är inskickat av teodrob här http://www.fuska.se/pc_fusk/far_cry/spelfusk-3985.html det funkar för mig Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.