Rammstein_lover Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 ok e det bara jag som märker att farcry fusken inte funkar???? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 ok e det bara jag som märker att farcry fusken inte funkar???? <_< jag också. men om du har v.1 så kan du ladda ner en trainer. då får du oändligt med ammo o odödlig (fast inte om du hoppar ner för ett berg eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_storm_storm_ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 ;) kan duskicka över fusken över msn?? adda mig [email protected]älla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Finns trainers, sök på google... du kommer att hitta MASSOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 för mig funkar far cry fusken jättebra med odödlighet och allting kolla det fusket som är inskickat av teodrob här http://www.fuska.se/pc_fusk/far_cry/spelfusk-3985.html det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.