Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag behöver hjälp med att välja ett bra spel till DS....just nu har jag bara metroid prime hunters...

snälla rekomendera ett bra DS spel.....just nu hadde jag tänkt att köpa Super mario 64 DS....men jag vet inte om det är så särkilt bra spel...snälla hjälp mig att rekomendera ett bra spel till DS

Skrivet (redigerat)

jag behöver hjälp med att välja ett bra spel till DS....just nu har jag bara metroid prime hunters...

snälla rekomendera ett bra DS spel.....just nu hadde jag tänkt att köpa Super mario 64 DS....men jag vet inte om det är så särkilt bra spel...snälla hjälp mig att rekomendera ett bra spel till DS

Om du har lite tålamod att vänta på nya spel så kan jag säga några kommande spel som jag kommer bli bra...

Nitendogs

Mario Kart DS

New Super Mario Bros

Annar så rekomenderar jag dessa spel...

Super Mario 64 DS

Wario Ware Touched!

Yoshi Touch & Go

Redigerat av PCH
Skrivet

SUPER MARIO DS KÖPTE JAG OCH JAG HAR INTE ÅNGRAT MIG FÖR 5 ÖRE KÖP SUPER MRIO DS OM DU ÄR SMART ELLER SÅ VÄNTAR DU TILLS DOM BÄSTA SPELEN KOMMER SOM EX FINAL FANTASY CRISTAL CRONECLES ELLER MARIO KART ELLER MARIO PARTY OCH KANSKE KIRBY SOM NÄSTAN ÄR LIKA BRA SOM MARIO MEN ANARS SÅ REKOMEN DERAR JAG MARIO LÄTT!!!

post-22177-1125144864_thumb.jpg

Skrivet (redigerat)

om du verkligen vill ha ett bra spel kan du vänta tills animal crossing ds kommer ut

EDIT: stavfel

Redigerat av Nintendo Power
Skrivet

tack så hämskt mycket för tipsen....jag köpte bomberman och har redan komit till 3 värden på första dan...men tack för tipsen ;)

• Skapa ny...