Gäst Skellington Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Om Animal Crossing 2 skulle komma, vad vill ni ha som inte fanns med i Animal Crossing 1? Här är min lista: 1. Att man kan välja hur man ser ut! Te.x att man kan välja hår och skägg, och klädernas form. Och att man kunde välja om man skulle vara människa eller djur. 2. Att man kunde gifta sej, och kanske skaffa barn 3. Större stad, och att det kunde komma turister till staden. 4. Mini-spel! Om man köpte ett biljardbord skulle man kunna spela biljard på det. 5. Att man kunde bjuda in grannarna till fester. Dom ändringarna skulle jag vilja ha om ac 2 skulle komma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Haha det kan visst komma turister! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Haha det kan visst komma turister! Jaha... Visste inte det :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Men vad går spelet ut på igentligen? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 jag skulle vilja ha samma ändringar som du nämnde. Särskilt att möblerna skulle ha mer funktioner och vara nödvändiga o olika bra som på typ sims. sen också att man kan välja att bygga till lite extra rum. Tycker det är jädrigt tråkigt att man bara kan ha 1 fyrkantigt stort rum och sen en övervåning. För er som inte vet vad det är så är det svårt att förklara men det handlar om att man bor i en stad och kan lära känna folket och fiska o samla grejer och massor med små saker. Inga jättestora funktioner men det är bara kul på nåt mysko sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Fel man kan ha källare oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Men vad går spelet ut på igentligen? <_< Det är som The Sims, men man bor i en stad och man ser dialogerna när dom snackar. Det e ganska kul :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Men vad går spelet ut på igentligen? <_< Du hjälper dina grannar och sammlar pengar ( bells) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Men vad går spelet ut på igentligen? <_< Är det allt? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Men vad går spelet ut på igentligen? <_< Nej, men han var stressad när han skrev det... Jag sa ju att det liknar The Sims! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Men vad går spelet ut på igentligen? <_< Verkar trist. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag hatar Sims men älskar Animal Crossing! På animal crossing ska man samla, fiska, fånga, gräva, spela NES + mkt mer! Konceptet äger allt annat till GC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg