Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vad ska man göra för att få komma till wind och earth templet? Ena ingången har en stor sten framför sig och när man ska lyfta den så säger han i den blåa stenen att man ska hitta den syrkan eller vad det är någon stans men fattar inte :( och andra är det något som blåser så man inte kan gå.

Fattar absolut ingeting :( väldigt tacksam för svar. Jag tror att man behöver "iron boots" och några handskar, men vet alltså inte.

MVH: LighthammeR :rolleyes:

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

För att lyfta stenen behöver du slags kraft ringar. Dom får du i en vulkan. Vulkanen finns ute i havet. Du ska skuta en ispil på den. Leta på! :)

Kanske var en dålig förklaring men det är det enda jag kommer ihåg. :(

Skrivet

Det är ingångarna till templen. För att få ispilen måste du möta en groda på havet som sitter i en tornado. Du ska sjuta pilar på honom. Sen lär han dig sången som gör att du kan tellepotera dig med en tornado. Sen ska du telepotera dig till ett ställe där det finns en fe. Hon ger dig is och eld pilar!

P:S Fråga mer om du inte förstår så ska jag hjälpa dig så gott jag kan! :) :) :)

Skrivet

Jag vill också vara med och hjälpa..=D

Vulkanen som du ska skjuta en ispil på finns en ruta nordöst om Tower Of the Gods,,,

Den där fen du får eld och ispil av finns på Mother and Child Isle... Finns 3 rutor vest om Windfall Island...

Skrivet

Jag vill också vara med och hjälpa..=D

Vulkanen som du ska skjuta en ispil på finns en ruta nordöst om Tower Of the Gods,,,

Den där fen du får eld och ispil av finns på Mother and Child Isle... Finns 3 rutor vest om Windfall Island...

Bra att du sa det! Hadde glömt bort var dom låg! :)
Skrivet

Tack båda två ;). Men vart finns det isberget sen som man ska skjuta en eldpil på?Jag hittade den en gång men vet inte vart den finns längre :S

Tyvär det kommer jag inte ihåg. :( Men Petey Piranha kanske vet. :)
  • Skapa ny...