LighthammeR Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Vad ska man göra för att få komma till wind och earth templet? Ena ingången har en stor sten framför sig och när man ska lyfta den så säger han i den blåa stenen att man ska hitta den syrkan eller vad det är någon stans men fattar inte :( och andra är det något som blåser så man inte kan gå. Fattar absolut ingeting :( väldigt tacksam för svar. Jag tror att man behöver "iron boots" och några handskar, men vet alltså inte. MVH: LighthammeR :rolleyes:
the jedi Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 För att lyfta stenen behöver du slags kraft ringar. Dom får du i en vulkan. Vulkanen finns ute i havet. Du ska skuta en ispil på den. Leta på! :) Kanske var en dålig förklaring men det är det enda jag kommer ihåg. :(
LighthammeR Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Men asså vart får jag ispilen då? :P :(
LighthammeR Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Eller jag vet inte ens om det e ingångarna till själva templen, men snälla jag behöver verkligen hjälp med detta :(
the jedi Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Det är ingångarna till templen. För att få ispilen måste du möta en groda på havet som sitter i en tornado. Du ska sjuta pilar på honom. Sen lär han dig sången som gör att du kan tellepotera dig med en tornado. Sen ska du telepotera dig till ett ställe där det finns en fe. Hon ger dig is och eld pilar! P:S Fråga mer om du inte förstår så ska jag hjälpa dig så gott jag kan! :) :) :)
LighthammeR Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Tack så jätte mycket du anar inte hur mycket du har hjälpt mig nu :D :cool:
the jedi Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Det är bara kul att hjälpa till. Lycka till med resten och fråga gärna om det är något mer! :)
Shadowbeing Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Jag vill också vara med och hjälpa..=D Vulkanen som du ska skjuta en ispil på finns en ruta nordöst om Tower Of the Gods,,, Den där fen du får eld och ispil av finns på Mother and Child Isle... Finns 3 rutor vest om Windfall Island...
the jedi Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Jag vill också vara med och hjälpa..=D Vulkanen som du ska skjuta en ispil på finns en ruta nordöst om Tower Of the Gods,,, Den där fen du får eld och ispil av finns på Mother and Child Isle... Finns 3 rutor vest om Windfall Island... Bra att du sa det! Hadde glömt bort var dom låg! :)
LighthammeR Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2005 Tack båda två ;). Men vart finns det isberget sen som man ska skjuta en eldpil på?Jag hittade den en gång men vet inte vart den finns längre :S
the jedi Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Skrivet 26 Augusti 2005 Tack båda två ;). Men vart finns det isberget sen som man ska skjuta en eldpil på?Jag hittade den en gång men vet inte vart den finns längre :S Tyvär det kommer jag inte ihåg. :( Men Petey Piranha kanske vet. :)
LighthammeR Skrivet 26 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Augusti 2005 Det e lungt har klarat båda nu ;) men vad ska man göra efter man har klarat wind och earth templena då? :( fattar inte vad han menar att man ska göra
Rekommendera inlägg