kolak Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 asså först lade jag SA på is sen började jag spela och nu klarar jag inte den zero uppdraget hel svår alltså bränslet bara tar slut hela tiden och det är helt svårt pricka dom bilarna som kör iväg när som hör ett skott! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Ok ett tips du tar den första bilen rakt nedanför sen tar du den vägen han kom ifrån och skjut han på cykeln sen ta samma väg tillbaka och ner för baken där du skjuter den andra bilen sen hittar du den rätta vägen över husen och skjuter dom andra 2 sen flyg samma väg tillbaka de räckte precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Sjut den som är närmast och fortsätt så.....går det bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Så gjorde inte jag....först tog jag den längst bort :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg