den store Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 tror ni att nån vill ha gamboy :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 (redigerat) Ja det tror jag vad är det för någon game-boy. PS är min avatar mörk? :) Redigerat 26 Augusti 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Ja det tror jag vad är det för någon game-boy. PS är min avatar mörk? :) Kan du inte se själv? Men ja, den är inte ljus i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Nej det kan jag inte för att ljus styrkan på skärmen är så låg för att nån har tryck in ljus kanppen(går inte att få ut) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Hur lyckas du med det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 off topic. jag tycker att ds verkar bra, varför frågar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Han kanske menar det gamla hederliga Gameboyet.....-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 29 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Jag har en gameboy och är jävligt nöjd med det inköpet. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg