Fire Fox Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Jag är i forseaken fortress och kan inte hitta där inne kan nån skicka en liten guide ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Är du där första gången och ska leta efter svärdet och Aryll. Eller är du där andra gången? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag är i forseaken fortress och kan inte hitta där inne kan nån skicka en liten guide ? det finns på zeldapower.com fast det är på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Okej , Tack så mycket för hjälpen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 behöver du mer hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 han sa ju Tack för hjälpen så vi har nog hjälpt honom/henne...men det åtrestår att se om han/hon behöver mer hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ja men de e inte sakert man förstår va det står på www.zeldapower.com jag hade svårt å hitta guiden ska säga en sak du kommer klara det snart (själv) om du inte e klar de tog 1,30 timme tills jag kunde de utantill ganska snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 mm..det gäller bara att hitta rätt väg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 mm..det gäller bara att hitta rätt väg men den är svår inte så svår man trcker på walktrought i om vänster om det inte va andra sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 mm..det gäller bara att hitta rätt väg men den är svår inte så svår man trcker på walktrought i om vänster om det inte va andra sidan jag menade vägen genom forsaken fortress Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 men asså var han där första eller andra gången?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 första tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg