Joe Zombie Skrivet 27 September 2005 Rapport Skrivet 27 September 2005 Sorry. Finns inget annat forum som handlar om de 3 legendariska hundarna! :P så då får jag ta hjälp av dig för du verkar ha bra koll på De 3.. ja jag har skrämt iväg dom från Burned Tower och jag har mött suicune åpå 3 ställen(utanför National Park och Precis untaför MT.Mortar i buskarna och I Cianwood City I "Buren". Och sen har jag mött honom I en strid I Tin Tower. men då sog jag honom jag fångade inte honom. så vad e felet? jag har lugia men jag har klonat master boll för att kunna fånga HO-OH Suicune,Entie Och Raikou. Går det bara att ha en Legendarisk Pokémon eller? snälla svara½ :P :D :( :)
Joe Zombie Skrivet 27 September 2005 Rapport Skrivet 27 September 2005 OBS! jay svara gärna på min fårga du med efter som du verkar veta allt om Crsytal Blå Röd etc.... Så vill jag helst att du svarar men du får också svara mj070 :P :D :)
Joe Zombie Skrivet 27 September 2005 Rapport Skrivet 27 September 2005 I förförra fråga står fdet 'sog' Det ska vara slog. :P
Rekommendera inlägg