0013 Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Vad har ni gjort med sidan? Den är jätte konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Det är ju bara en ny design som Admin skapat! Tycker du inte den är snygg? Jag tycker den är häftig men just nu är det så att Admin försöker hitta ett webbhotel så då får man räkna med om det händer lite fel men för mig har det slutat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Det finns nästan bara vitt. Men det kanske är serven som krånglar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Det finns nästan bara vitt. Men det kanske är serven som krånglar för mig. Ser du vitt? Jag ser blå bakrund! Men som jag sa att om det är din server som krånglar så får du ju räkna med det eftersom Admin letar ju efter ett webbhotel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Nu ser jag blåa rutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Då kanske det var därför det inte gick att gå in på sidan några dar tillbaka. den gjordes om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag tycker den blåa bakgrunden suger... å plz, chatta inte här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 d ska nog vara blåa rutor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag tycker att den nya bakrunden är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Ja, Och nu har också sidan blivit lite snabbare! Det verkar som Admin skaffat webbhotel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Ja, Och nu har också sidan blivit lite snabbare! Det verkar som Admin skaffat webbhotel! Titta längst ner det står fortfarande webcoms ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Ja, Och nu har också sidan blivit lite snabbare! Det verkar som Admin skaffat webbhotel! Titta längst ner det står fortfarande webcoms ab Ja, Det är det som är så konstigt! Admin måste ha glömt att ändra att han inte har ett webbhotel just nu! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.