ohlstrom Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Hejsan! Hur hittar jag Latias på Pokemon Ruby och hur fångar jag den? /Gus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Du kan hitta den var som helst!!!!! och du fångar den lättast med masterball!!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Hejsan! Hur hittar jag Latias på Pokemon Ruby och hur fångar jag den? /Gus du kan inte fånga latias på pokemon ruby du kan fånga han i sapihree :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 :lol: : Hejsan! Hur hittar jag Latias på Pokemon Ruby och hur fångar jag den? /Gus Va,jag hittade min pa ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Latias=Sapphire Latios=Ruby Och man kan bara fånga dom om man har klarat Elite Four! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 (redigerat) ;) Man kan hitta Latias på Ruby om man skickar in spelet till CN,du kan bli medlem HÄR! eller i allafall få reda på fakta om clubNintendo! Redigerat 30 Augusti 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg