ohlstrom Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Hej Hur möter jag Tränaren Steven i grotttan? /Gus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Hej Hur möter jag Tränaren Steven i grotttan? /Gus Du ,lyssna ,Stephen e ledarn i pokemonligan dvs champion,ner du e precis vid utgangen kommer en pojke (kan ej namnet lengre). B) :evil: :kung: :medieval: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Wally heter han.. Han har ganska starka Pokémon! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Wally heter han.. Han har ganska starka Pokémon! :medieval: naj då :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Wally heter han.. Han har ganska starka Pokémon! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Wally heter han.. Han har ganska starka Pokémon! :medieval: Nej, hans bästa Pokémon är Gardevoir. Gardevoir = lv 45 = Dåligt! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Wally heter han.. Han har ganska starka Pokémon! :medieval: jag vet dom suger hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg