Nikki_Sixx Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Hur många längtar till den 10/10 då emerald kommer ut??? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 ja vet inte rikigt...man får väll prova innan man köper det... om sedan bedöma vad man tycker om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Vet inte jag är ganska spännd på hur det kommer vara,men jag vet ej om jag ska köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Köp det på här: http://www.cdwow.se så får ni det om en vecka! Det är skitbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Hur många längtar till den 10/10 då emerald kommer ut??? :gitarr: jag kan knappt bärja mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 jag har det redan for jag kopte det idag for jag ar pa mallorca :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Jag länktar inte, vet inte ens om jag ska köpa det, men vi får se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jag länktar inte, vet inte ens om jag ska köpa det, men vi får se. varför inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Vi får se hur det blir. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag kommer att köpa det! Det e min plikt att hjälpa andra sen i forumet om Emerald! ;P Aja, sry för att jag har vart borta en längre tid förut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke12 Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 e det typ som Ruby/Sapphire eller vet inte nån om hur det e? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Längtar absolut inte för att jag har redan den. Hej då, jag lämnar pokemon forumet för evigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg