Darkness Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 why!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Jag tänkter köpa Emerald! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 e det typ som Ruby/Sapphire eller vet inte nån om hur det e? :blink: Det är en blanding av Ruby och Sappihre. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Det är en blandning mellan Sapphire,Ruby och Crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Det är en blandning mellan Sapphire,Ruby och Crystal. Crystal MED? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Ja,eftersom Pokemona rör sig när man möter dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 ÄR DET SANT??????RÖR SIG VERKLIGEN POKEMONEN???????DÅ MÅSTE JAG KÖPA DET!!!!!!!! :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Du behöver ej överdriva smash ^__^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Det är en blandning mellan Sapphire,Ruby och Crystal. Inte Crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Jo lite faktiskt,man lan ju faktiskt också fånga Pokemon från spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Jag har redan spelet och har klarat ut det 2 gånger.. pokemonen rör sig i början på striderna som på crystal. man möter bara team aqua och team magma. och du kan fånga både groudon och koygre. och du får välja vem du vill fånga av latias och latios. och du kan fånga deoxys. fråga mig om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Via PM,inte via inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg