Dark Elite Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Jag har redan spelet och har klarat ut det 2 gånger.. pokemonen rör sig i början på striderna som på crystal. man möter bara team aqua och team magma. och du kan fånga både groudon och koygre. och du får välja vem du vill fånga av latias och latios. och du kan fånga deoxys. fråga mig om spelet. Man kan inte få Deoxys om man inte skickar inn det till NINTENDO eller använder nån sorts Cheat Device. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Jo lite faktiskt,man lan ju faktiskt också fånga Pokemon från spelet. Vadå vilka pokemon kan man fånga från crystal? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 SNÄLLA! Det börjar ju bli som förut med Mickee lr vad han hette och den andra! Sluta använda casp och överdriva med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och sånt... DET FÖRSTÖR BARA FORUMET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Ta't lugnt! The jedi:Man kan få alla dem som Cryo sa,men han glömde att man kan få Mew,Totodile,Chikorita,Cyndaquil,Lugia och Ho-oh,alla förutom Johto startpokemona måste man skicka in sitt spel till Nintendo,hur får man då Johto Startpokemona utan att fuska?Jo: Du måsta ha alla Pokemons från Ruby/Sapphire,sen kan du få dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 När det kommer ut så ska jag köpa det och ett nyare GB än color. En kompis har tjatat, han är den enda som har pkmn spel på GBA i byn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst joakim1147 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 (redigerat) emerald är bra men det är väldigt likt ruby och sapphire köp det! Redigerat 27 September 2005 av joakim1147 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg