Gäst firedragon Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Sorry att det blev tre inlägg, men jag råkade trycka tre gånger. Vill även ta bort två av dem, men kan ej! Jag andvände mig av AR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Mitt team är: Jigglypuff lvl 98 Togetic lvl 74 Cleffairy lvl 94 Beldum lvl 18 Vet ni hur Beldum kommer se ut när den utvecklas? Den är ju så söt när den är en Beldum, men vad blir den sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Sorry att det blev tre inlägg, men jag råkade trycka tre gånger. Vill även ta bort två av dem, men kan ej! Jag andvände mig av AR! Okii.. Något annat team? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 mitt team på emerald: bfrog lvl 22 swlow lvl 10 garados lvl 52 stone lvl 2 ( nyss börjar träna han ) onix lvl 100 .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Vem är stone? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 (redigerat) mitt team på emerald: bfrog lvl 22 swlow lvl 10 garados lvl 52 stone lvl 2 ( nyss börjar träna han ) onix lvl 100 .. Skriv lite tydligare <_< och vem är stone!? Redigerat 5 September 2005 av Queen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Han döper sina pokémon. Och då blir man van vid att skriva namnen.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Latias Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Mitt team: Shelgon Lv:32 Groudon Lv:48 Wailord Lv:41 Swellow Lv:45 Swampert Lv:43 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Mitt team är: Jigglypuff lvl 98 Togetic lvl 74 Cleffairy lvl 94 Beldum lvl 18 Vet ni hur Beldum kommer se ut när den utvecklas? Den är ju så söt när den är en Beldum, men vad blir den sen? den blir metang och sen metagross Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Jepp Metang och Metagross träna Beldum hela tiden den e nästan oslagbar i 100! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Jepp Metang och Metagross träna Beldum hela tiden den e nästan oslagbar i 100! Exak.t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Jepp Metang och Metagross träna Beldum hela tiden den e nästan oslagbar i 100! Ledsen att det blev ett komma tecken i mitten av ett ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg