HerrHubba_Bubba Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 http://www.devimension.com/devi_img/Nintendo_Nexus.jpg (bild på Nexus) Är det sant? Jag måste få veta Hej Det stämmer inte, någon har hittat på det här. Med vänlig hälsning Kim Weinefelt Bergsala AB ============================== http://www.nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 bilden e fejk men jag vet inte om d kanske ska komma om några år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Han har t o m frågat Kim weinefelt som är crew på club nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Då vet att det är fejk, och alla kan sluta hoppas. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Men det fans nån anan konsoll som skulle koma ut (kommer inte ihåg vad den heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jo de kommer och komma en annan konsol men inte Nexuz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Xenon var det ja. Den ska koma ut om 2-3 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag har frågat på nintendo om det kommer en ny konsol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag har frågat på nintendo om det kommer en ny konsol vad svarade dem da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag har inte fått nått svar en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 skriv när du har fått ett svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 det ska jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg