Karata Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 HAAAALLLÅÅÅ VARKEN NEXUS ELLER XENON KOMMER ATT KOMMA UT!!! DE E BARA RYKTEN!! FATTA!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 HAAAALLLÅÅÅ VARKEN NEXUS ELLER XENON KOMMER ATT KOMMA UT!!! DE E BARA RYKTEN!! FATTA!!!! jag tittade på tv4 plus, där f ans det ett program om spel och där fick jag sen en exon, nexus e falsk men exon kommer snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 På Gameplay ja. Var det den här veckan? Då ska jag se reprisen på lörddag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 föresten hette den Xenon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 vad heter det programet på tv4+ och vilken tid går det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 vad heter det programet på tv4+ och vilken tid går det?? det heter gameplay och den brukar komma kl 12:35, fast deras säsong är slut då den kommer inte mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Men överst på den bilden står det ju att typ den konsollen kommer vara den bästa i ett decenium så och sen ett namn under kommer inte ihog namnet men det är väl han som står för konsoll designen för Nintendo väl?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 shigeru mymatoto ( stavar fel ), det är han som har skappat alla nintendo konsoller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Nej han har skapat Mario, Zelda och DK spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Nej han har skapat Mario, Zelda och DK spelen. jaha okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Hiroshi Yamuchi Heter han som är VD över NINTENDO nu så han har nog skapat GC ocg N64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag har fått svar från Nintendo! Hej! Uppföljaren till Gamecube bör komma 2005 eller 2006. Mer än så vet vi inte. Ha det bra! Med vänliga hälsningar Martin Mellström - Club Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg