xpliT Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Det finns monster som droppar sällsynta saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 va ä de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_eagle Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scaleo4 Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 man kan inte trimma! jag är en lvl 71a member så jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student: Man kan visst trimma armors... f*n vad arg jag blir på sånna som du "man kan inte trimma"... Det kan man visst har du aldrig sätt addy med guld streck lr nåt sånt?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student: OMG!! Du har spelat rs längre ön mej men du fattar inte att man inte kan trimma! Det är endast möjligt att få den via treasure clue! Om ett mostret sroppar en scroll kan du få en inte annars.. Så för aööa som inte förstår MAN KNA INTE TRIMMA ARMOR!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Så om nån säger att dem ska trimma din armor om du ger den till dem så reporta dem för iten scamming och sen sätt dem på ignore listan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l-i-p-n77 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då? nummer 1:du måste va member nummer 2:(ingredienser) charcoal,gold ore och slim nummer 3:du kan bara trimma på ett ställe i en grotta du måste ta dig förbi för blue och blk dragons ( bluedragons är i lvl 127) och (blk dragons e i lvl 147) OM du vill kan jag trimma åt dig så blir de lättare men liksom jag kan typ bara trimma 1 enda armour för att jag ahr bara 1 charcoal kvar men om du ger mig mer charcoals så kan jag trimma mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Trimma? jag har sett många trimmade utrustningar,tex. med förlängda armar. Men jag tror inte man kan göra det själv, det är väl någon grabb som du kan lämna in en rustning och pengar så gör han det åt dig, eller så lägger bara runescape in dom i marknaderna i jämna mellanrum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Man kan ju inte trimma armor sj'a'lv... som några andra har sagt här man får en clue scroll av vissa monster finns lvl 1, lvl 2 och lvl 3 clue scroll av lvl 1 clue scroll kan du få Black Armor Trimmed (t) eller (g) av lvl 2 clue scroll kan du få Addy Armor Trimmed (t) eller (g) av lvl 3 clue scroll kan du få Rune Armor Trimmed (t) eller (g) och även få Rune Trimmed God armor finns Zammy, Saradomin och guthix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 runescape är så värdelöst. "trimma armor" jösses så dumt de låter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg