Hoppa till innehåll

Runescape

xpliT

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 1 månad senare...

Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student:

Man kan visst trimma armors... f*n vad arg jag blir på sånna som du "man kan inte trimma"... Det kan man visst har du aldrig sätt addy med guld streck lr nåt sånt?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student:

OMG!! Du har spelat rs längre ön mej men du fattar inte att man inte kan trimma! Det är endast möjligt att få den via treasure clue! Om ett mostret sroppar en scroll kan du få en inte annars.. Så för aööa som inte förstår MAN KNA INTE TRIMMA ARMOR!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då?

nummer 1:du måste va member

nummer 2:(ingredienser) charcoal,gold ore och slim

nummer 3:du kan bara trimma på ett ställe i en grotta du måste ta dig förbi för blue och blk dragons ( bluedragons är i lvl 127) och (blk dragons e i lvl 147)

OM du vill kan jag trimma åt dig så blir de lättare men liksom jag kan typ bara trimma 1 enda armour för att jag ahr bara 1 charcoal kvar men om du ger mig mer charcoals så kan jag trimma mer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trimma? jag har sett många trimmade utrustningar,tex. med förlängda armar.

Men jag tror inte man kan göra det själv, det är väl någon grabb som du kan lämna in en rustning och pengar så gör han det åt dig, eller så lägger bara runescape in dom i marknaderna i jämna mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan ju inte trimma armor sj'a'lv... som några andra har sagt här man får en clue scroll av vissa monster finns lvl 1, lvl 2 och lvl 3 clue scroll

av lvl 1 clue scroll kan du få Black Armor Trimmed (t) eller (g)

av lvl 2 clue scroll kan du få Addy Armor Trimmed (t) eller (g)

av lvl 3 clue scroll kan du få Rune Armor Trimmed (t) eller (g) och även få Rune Trimmed God armor finns Zammy, Saradomin och guthix

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...