Hoppa till innehåll

Runescape

xpliT

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mîhker

Trimma? jag har sett många trimmade utrustningar,tex. med förlängda armar.

Men jag tror inte man kan göra det själv, det är väl någon grabb som du kan lämna in en rustning och pengar så gör han det åt dig, eller så lägger bara runescape in dom i marknaderna i jämna mellanrum.

Tvivlar på att du har spelat runescape! Förlängda armar! HMPF! det var den dåligaste lögn jag har hört!

Man kan trimma själv men man behöver charcoal och lite andra svåra saker o sen måste man göra det i en speciell grotta!

Ni som säger att det inte går att trimma själv: HUR MYCKET HAR NI EGENTLIGEN SPELAT RS!??! NI KAN JU INGENTING!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är clue scrolls....man kan inte trimma armorn även vasst det finns en del som säger så. :student:

helt dum eller??

man kan inte trimma,vissa tror det och andra utnytjar sånna som tror det genom att scamma dom !!!

så ge aldrig ditt amour till nån som säger typ " armour trimming eller free armour trimming "

de e bara dumt !!

:meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Hallååå! Hur kan jag då ha trimmat addy full själv??

Så här gör man:

Man dödar en drake tills man får en clue scroll

Sen går man till "The Charchec Mines" och lägger in en charcoal i en "trimming barrel" sen lägger man in sin clue scroll

Sen får du en trimming set som använder med din armor!

Så hör här, noobs: DET GÅR ATT TRIMMA ARMOUR!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här gör man:

Sen går man till "The Charchec Mines" och lägger in en charcoal i en "trimming barrel" sen lägger man in sin clue scroll

Är du trög eller din lilla skit unge. Det finns inget som heter trimming barrel eller The charchec mines

man kan INTE TRIMMA noob

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här gör man:

hur trög får man vara egentligen?..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trimma? jag har sett många trimmade utrustningar,tex. med förlängda armar.

Men jag tror inte man kan göra det själv, det är väl någon grabb som du kan lämna in en rustning och pengar så gör han det åt dig, eller så lägger bara runescape in dom i marknaderna i jämna mellanrum.

Ja hur mycket rs har du spelat??

Man kan INTE trimma armour själv inte i en grotta inte av en spelare men man ska ha en treasure scroll som dom heter och hitta skatten.

man får treasure scroll den e en ledtråd som leder dej till en annan ledtråd som leder dej till skatten. (tror ja)

så alla som säger att man kan trimma armour själv e scammers och sånna som försöker lura folk att dö....

ja tror de står nånstans bland reglerna i jagex regelbok

men om de nu går att trimma armour visa mej gör ni en armour trimmad ja kan ge en hjälm sen får ni trimma den och jag köper den så ska vi se vilka som har rätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...