Gäst Soffan Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Eftersom en vän till mig har PSP så avundas jag honom. Sitta och spela tennis under lunchrasterna och sådant. Men jag avaktar så länge tills priset har sjunkit sig en aning och man vågar ta det stora steget och köpa det. Jag vill helst veta om ett spel som tilltalar mig kommer till PSP. Något Rpg speciellt ^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 grejen är att priset sänks nog inte för än psp säljer riktigt dåligt eller att sony kommer med nåt nyare. men ps3 kommer ju inte för än nästa höst (säger sony men eftersom att kontrollerna har blivit så hatade kan det hända att de får tänka om) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 (redigerat) grejen är att priset sänks nog inte för än psp säljer riktigt dåligt eller att sony kommer med nåt nyare. men ps3 kommer ju inte för än nästa höst (säger sony men eftersom att kontrollerna har blivit så hatade kan det hända att de får tänka om) Har kontrolerna blivit hatade,BRA.Jag avskyde att bara se pa dem,som du sa,man hadde kunnat kasta utt dem genom ett fanster. :) Redigerat 10 September 2005 av snubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 men då skulle de komma tebax. de ser ju ut som boomeranger. Men grafiken på ps3 skulle bli typ 36 gånger bättre än på ps2 så det blir nog hell of a console :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 men då skulle de komma tebax. de ser ju ut som boomeranger. Men grafiken på ps3 skulle bli typ 36 gånger bättre än på ps2 så det blir nog hell of a console :) Ja,tillbaka till emnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) back to topic! Jag får min psp om ca 2 veckor (har sålt jultidningar) Jag tycker ssx on tour ska bli fräckt!!! By the way, ratchet du tycker ju man ska har 2.0 och öppåt... Det suger ju man kan ju inte köra hombrew! Nedgradera me min guide och kör homebrew bara för att du kan köra spel som kräver 2.0 ändå med ett homebrew program som heter *vill ej göra reklam* och finns på *vill ej göra reklam.Det lurar psp:n att du har 2.1 fasst du har 1.5! du även kan köra te x media spelare(tar avi, mpg allt) windows 95 och 98(segt men men) *HOST*emu*HOST*( Typ supernintend, sega.lagliga så länge du kör lagliga puplic domain roms) Du kan även köra LAGLIGA SÄKERHETSKOPIERINGAR av dina spel. Vi snackar legal backups från minneskortet alltså ingen piratkopiering! Du kan även köra roliga små spel som tetris etc etc. Och om du saknar webbläsaren finns det en webbläsare för 1.50 också (homebrew) Så jag gillar inte 2.0. Enda bra med 2.0 är att det är den ända man kan nedgradera med! Fasst om du redan uppdaterat till 2.1 eller till 2.50 kan du ej nedgradera! Redigerat 4 November 2005 av Tv gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 jag visste först inte att man kunde köra homebrews på psp över huvud taget men det är klart att det känns piss att updatera om man inte kan det längre då. men man kan ju inte vara inne på nätet och sånt med 1.50 eller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 jag visste först inte att man kunde köra homebrews på psp över huvud taget men det är klart att det känns piss att updatera om man inte kan det längre då. men man kan ju inte vara inne på nätet och sånt med 1.50 eller... Klart du kan vara inne på nätet. Det finns hemmagjorda webbläsare ;) PLUS om du har wipeout pure finns ett trick som gör att du kan surfa med det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) hehe,LOL,ps3,bomerang formen var för att göra det skönare! Kolla denna guide! http://www.megagames.com/screenshots/image...angdebunked.gif *Den är gjord av SONY* Redigerat 27 December 2005 av Merimi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Tycker PSP är coolt ska kanske önska mej det till jul, många bra spel släpps ju. Grafiken är ju oslagbar på en bärbar en DS är långt ifrån samma grafik. Jag har 2700 kr så jag har råd för ett PSP men orkar inte köpa något för så mycket pengar. Jag har hittat psp för 1700!!! jag köpte visserligen mitt första dagen för 2600. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 sen har jag hört att det skall komma nån motvarighet till ps2 spelet "capcom classic collection" till psp. det skall inehålla ca 20 spel med bland annat klassikerna street fighter och final fight. Untold legends 2 kommer åxå... coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg