Gäst Janaz Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Tja. Var hittar jag en surf bana till cs :blink: . Och kan någon för klara vad det verkligen är :) har någon nån en surf film ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Surf bana? ... jag tror att dom menar med free look.. för en surf film är nog när man filmar med ree look tror jag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 (redigerat) Sorry dubbel inlägg Redigerat 2 September 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Surf bana? <_< finns det nog inget som heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Det finns banor som man typ surfar, Fast det är svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 ja jag vet ja ladda hen en men jag vet inte hur man gör så att man använder botar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Tror inte du kan använda botar på surf-banorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Noobs. Det finns visst surf banor och de e hur lätt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 om du vill spela på en surf bana så sök på surf_egypt eller surf_ski Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 (redigerat) Svar på alla inlägg här: 1. Sök på surf det räcker så kommer det upp några surfing banor. Akta dig.. många e franska men det finns engelska och svenska med. 2. Surf bana e en slags bana. Ingen look... 3. Jaså dubbel inlägg? :P 4. Jo det är ganska vanligt med surfing banor. 5. Jag tyckte också det va svårt i början men: A-D Surfing knapper. Space: Man brukar hoppa i början om man vill ha högre fart. Musen: Skjut, Styr när du e i luften, byt vapen och ljuddämpare/burst fire, automatic (Det borde nog alla veta som har kört cs :P) 6. Botar e roliga i surf banor. Men dom kan inte surfa och e det glas, nått genomskinligt emellan ct och t skjuter dom mot varandra. Och ibland står en bot bakom en vän och skjuter så har man ff på dör han.. Ganska skoj faktist.. 7. Som sagt.. Man kan använda dom men dom rör sig inte.. 8. Jo... Surfing banor e faktist ganska lätta men sen campar en noob och sniprar en. 9. Man behöver bara söka på Surf 10. Jo du har nog rätt xD lol Redigerat 10 September 2005 av Threeforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg