Mighty Adam Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 hej! jag har gått igenom den där rosa dörren nu och då kom jag till soras ö, där står riku sen förvandlas han till en vuxen riku typ fasst ond (eller va man ska säga) aja jag har klarat den där stora sora skuggan sen dör jag hela tiden, nån som har nån ide eller nått hur man klarar han lättare? för ja har fassnat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 träna på hades cup till level 60 - 70 eller någon hög level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gumonk Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 det e inte riku det e nån annan ja men när han flyger runt ska du sticka. annars dör du på kuppen och använd den där keyblade du hittar i den där slott banan .Där slotten svävar.och använd cure hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Det e inte nån vuxen riku utan det är Ansem. Härskaren på Hollow Bastions innan hon häxan kom dit.. Ansem är typ Heartlessarnas ledare. Du dör när du är i kratern? efter att man dödat Darkness Heartlessen. Ett tips när man möter Ansem då är att använda den där roll grejen så du gör en framåt kullerbytta när du springer. alltså undviker du att bli träffad. sen ska du slå han när du får chansen. men kör mer defensivt än offensivt. Tack för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 27 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 tjena tack för all hjälp jag har klarat spelet nu det var ganska lätt, men jag har inte hittat alla nalle puh sidor var är dom?? jag har kvar: owls house, och några till vet nån var alla finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 (redigerat) Jag ber om ursäkt om jag byter ämne men.. Jag kommer inte in i Coliseum >.< Hur kommer man in? Jag har kommit till End Of The World, fast inte klarat vulkansaken. Tilllagt: Sry, jag kom på själv. o.o Redigerat 28 September 2005 av JoJjo_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 jag tror att du ska träna i hades cup om du är på ett dåligt level. jag tränar där nu för jag är också på sista bossen (är på level 63) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 http://www.ffuniverse.nu/kh Där står det allt om Torn Pages(Nalle Puh) och lite annat smått och gott du behöver få reda på i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 nu är jag på level 85 och har klarat sista bossen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg