hacker Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 hejsan alla glada, friska människor.. non som längtar tills emerald kommer ut? själv har jag det och har fastnat i " gold water " det är en stad. emerald är värt priset det ger upplevelse, och ett stort äventyr med pokemon! köp emerald! det är värt PRISET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Min låtsasbror har det spelet! Och det finns INGEN stad som heter Gold Water! Han sitter hela dagarna o rabblar upp allt o alla saker som finns där, och det finns ingen stad someter Gold Water! Lögnare! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 hejsan alla glada, friska människor.. non som längtar tills emerald kommer ut? själv har jag det och har fastnat i " gold water " det är en stad. emerald är värt priset det ger upplevelse, och ett stort äventyr med pokemon! köp emerald! det är värt PRISET! gold water villket spel för jag fattar inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Han pratar om emerald och en stad som heter Gold water som han fastnat i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Han pratar om emerald och en stad som heter Gold water som han fastnat i. oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Bara för att det är emerald du spelar betyder det inte att det finns en ny stad. Och om det finns det,Gold Water:Jag kan tyvärr inte hjälpa dig,för ingen fattar vad Gold Water är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 var fick du gold water ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Någon som spammar...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst joakim1147 Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Gold water? :huh: jag har inte heller hört nåt sånt och jag har spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag vet vad det är !!! det är en stad där allt vatten är gult enligt www.emeraldsec.com :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det finns ingen sida som heter så.... Så nepp.Du ljuger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Finns ingen sån stad, kanske i hackers drömmar men inte i verkligheten. Kan också säga att detta var en onödig tråd av Mr. Hacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg