MahL Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Är det någon som spelar det? Om det är det vad heter ni och om ni är med i en clan vad heter den då? Jag heter Bloko och ska prova att komma med i Enigma Citera
Gäst Anta Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Är det någon som spelar det? Om det är det vad heter ni och om ni är med i en clan vad heter den då? Jag heter Bloko och ska prova att komma med i Enigma Hemsidan? Citera
incognito Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Körde NZ förut och var med och startade den alsmäktiga clanen Fuskarna. Fast när jag hade runt 400 000 i networth så dog jag så jag slutade med NZ. Citera
MahL Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Är det någon som spelar det? Om det är det vad heter ni och om ni är med i en clan vad heter den då? Jag heter Bloko och ska prova att komma med i Enigma Hemsidan? den är www.nukezone.nu Citera
MahL Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Januari 2004 e re gratis? ja det är helt gratis det ända som kostar är om du ska bli Guld Medlem, men det är inget krav Citera
zipy Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 vad hanlar det om e det textbaserat eller? :mrgreen: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.