Mikael Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Är i Celadon City och har fått Silph Scope av en gubbe, vad ska jag göra nu? Kommer ingen vart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 ta dig ut samma väg som du kom in sen är det bara att gå till spök staden och gå in där sen så ska du ta dig upp hela vägen och hämta någon eller något där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Är det inte Mr:Fuji man hittar där uppe och får Poké flöjt av? Det är så tror jag men det var 2 år sen jag körde det så jag minns nog inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 ta dig ut samma väg som du kom in sen är det bara att gå till spök staden och gå in där sen så ska du ta dig upp hela vägen och hämta någon eller något där Men herregud Bloko, vad menar du med "Gå in där"? Och ta dig upp hela vägen vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 gå till lavender town, menar han...och gå sen in i pokemon tower. klara hela toweret, så får du pokeflöjten av mr.fuji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vart i Lavender Town ligger Pokemon Tower? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 de e de stora tornet. dom andra husen e ju pluttiga jämfört me tornet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag kan hela spelet utantill gå till baka till lavender town (spökstaden) sen gå inn i pokemon tower det stora tornet sen klara det och rädda mr fujji så får du komma till hans hus prata med han där så får du pokemon flöjten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 OK, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg