barbof Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 hur gör man för att komma upp i tornet uppe i begen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 hur gör man för att komma upp i tornet uppe i begen? Vilket torn menar du? Menar du inte det 3:dje templet? Om det är det du menar så har jag för mig att man först måste ha de 2 första medaljongerna fast jag minns inte så mycket också är det ju inte säkert att du menar det! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barbof Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 de e de ja menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag har komit upp i tornet och klarat bossen du ska gå igenom en del tunlar se kommer man typ dig (på bossen ska man slå på svansen!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag har komit upp i tornet och klarat bossen du ska gå igenom en del tunlar se kommer man typ ditt (på bossen ska man slå på svansen!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg