Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 iofs.... men orka dö i förtid för att man inte har tänkt på miljön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Puck0: jag håller med dig totalt! Guggo: Vi kommer inte dö av miljökatastrofer, men kanske kommande generationer, men vi lever inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 alltså.... har sagt detta 1000 gånger: du kan inte VETA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jo, jag är nästan övertygad, eller jag är övertygad att jorden inte finns länge till. sluta tänk på framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Men du kan inte VETA ! framtiden tänker jag hela tiden på.... skall duscha om några minuter.... ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Vi snackar inte om minutersframtid, vi pratar om årframtider ;). Plus, så tror jag inte jorden sprängs bara så där när du dushar :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag kanske snackar om minuts framtid.... hursom helst så kommer jordens undergång om flera millenium, kanske mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 eller så kommer det en komet om 20 minuter och poff, det är slut. Tar sällan millenum, inte ens hundra år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 jodå ! eftesom jga mest tror på "sol teorin" så kommer det ta ca 4,6 miljader år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Tror du inte att något annat har hänt inom 4,6 miljarder år? Tänk om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 visst har något annat hänt.... människorna är sedan länge utdöda då.... utveckling du vet... men du tror ju inte på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 När jag menar jordens undergång menar jag allt liv (inte växter) men inte när själva jordklotet förintas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.