Apoca Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 anarkism handlar massor om att man ska vara "snäll" mot varandra, typ lita på varandra, men det funkar ju tyvärr inte, för det finns altid någon idiot som är dum i huvudet och skiter it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Ett land utan, någon som helst stat, eller något form av styre överhuvudtaget. Ingen polis eller något. Alla gör som de vill. ''Alla gör som de vill'' sa guggo. och du svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 men det var inte just det jag svarade på... tro inte att du vet/kan nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Jo, ''alla kan något, ingen kan allt'' var dte nån vis man som sa, så nåt kan jag.Tro inte att du vet/kan nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 du vet väl inte vad jag tycker... jag tycker fortfarande vad jag vill du vet inte ett skit om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Vad du tycker? det var det väl inte frågan om? Du skrev att det verkade bra att alla gjorde som man ville, och då utgår jag självklart från vad du skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 gör inte det i fortsättningen, du vet ingentin vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 JO, det du skriver vet jag. Det här är en debatt, jag får svara dig om jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 ja men du ska i alla fall veta att du inte har en aning om vad jag är för person... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Nej,men jag vet vad du står för, iaf på forumet, det vet ju alla eftersom du framfört dina åsikter så förstår man ju hur du é..Man har ju inte en åsikt som inte speglar personligheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jo, tänk om jag bara låtsas? DU ska inte tro nåt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Eftersom du är som du är så tror folk saker. Visar man upp en attityd så dömmer folk efter den. Vi måste tro någonting och då går vi efter vad du har visat oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.