Backspace Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Januari 2004 min pappa köpte min från kina så jag hade inte kinesiska batterier kvar :oops: Öh? Måste man verkligen ha kinesiska batterier till det? :shock: Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 ja det måste man jag fick 2 paket batterier men jag tog slut dem snabbt spelade altid :lol: Citera
Backspace Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Men varför inte kolla på en utländsk affär om såna finns där eller? Citera
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 I Nintendos konsollernas forum är det en konsoll som fattas och den heter Game & Watch! Det var den första Nintendo konsollen men det kanske inte finns så många som har den men jag känner en men det är ju i alla fall en Nintendo konsoll så den borde finnas med! :? Här är en bild på en Game & Watch för er som undrar hur den ser ut (Det finns olika så ni vet) http://images.google.se/images?q=tbn:7J7JL0WZ3TUC:homepages.ihug.co.nz/~pinwhiz/lionlog.gif om g&w är en konsol är jag lassie Citera
Gäst Xray Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 Ska det vara som en gameboy eller som en tv-spels konsoll! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.